Az EU klímastratégiái hangsúlyozzák a hidrogénipar fejlesztését, hogy csökkentsék a fosszilis tüzelőanyagoktól való függőséget, azzal a céllal, hogy 2030-ra 20 millió tonna megújuló hidrogént használjanak.
A projekt célja, hogy innovatív, újszerű tananyagot hozzon létre a turizmust tanuló diákok meglévő tudáshiányának pótlására, és holisztikus megközelítést adjon a fogyatékkal élők hatékony kiszolgálásához.
Az „EDUCating for Positive Management” projektet az EDUC Európai Egyetem azon hat tagja tervezte, akik pályázatot nyertek az Erasmus + keretében 2019-ben.
A NetHIIP célja az élettudományok területén tanuló egyetemi hallgatók vállalkozói kapacitásának (tudás, készség, képesség attitűd) fejlesztése, modern 21. századi oktatásmódszertan segítségével, interkulturális közegben.
Közös keretek és egységesített vállalkozói ökoszisztéma megteremtésével az EU-ban, ahol felsőoktatási intézmények a nyitott innováció motorjaként szerepelnek, az Eu régiók közti különbség csökkenthető.
Az intelligens szakosodás az Európai regionális politika egyik alapvető elve, ami a kutatás és fejlesztési befektetések hatékonyságának növelését célozza meg.
A projekt egy szélesebb kontextusban vizsgálta meg az európai intelligens, befogadó és fenntartható növekedést és célként tűzte ki Európa újításra, növekedésre és munkahely teremtésre való képességének növelését.