Ugrás a tartalomra

TaMPeD - Joint elaboration and implementation of a primary school talent management and personality development program

Projekt azonosító
HUHR-1901-4.1.2-0031
Projekt címe

Joint elaboration and implementation of a primary school talent management and personality development program

Projektmenedzser neve, elérhetősége
Borkovits Balázs, borkovits.balazs@pte.hu
Szakmai vezető neve, elérhetősége
Turi Katalin, turi.katalin@pte.hu
Projekt teljes költségvetése
233.336,6 EUR
PTE teljes költségvetése
94.000 EUR
Projekt kezdési dátum
Projekt zárási dátum
Koordinátor
Pécsi Tudományegyetem Gyakorló Általános Iskola, gimnázium és Óvoda

Vezető partner
Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina (Primary school Josipa Kozarca) (HR)
Partnerek
Osnova škola Voćin (Primary school Voćin) (HR), University of Pécs (HU)
Általános leírás

A tehetség, mint minden más jelenség, menedzselést igényel. Számos programot terveztek a tehetséges munkaerő menedzselésére az üzleti és szolgáltató szektorban, de nincs egyértelmű program a tehetséges diákok kezelésére az iskolákban. Nem túlzás, hogy a legértékesebb „természeti kincs” az emberi tehetség. A határ két oldalán fekvő iskoláknak nincs egységes tehetségfejlesztési módszertanuk, a tehetséges gyerekek kezelésének jelenlegi alapjait mind tartalomban, mind eszközeiben fejleszteni kell. A legújabb kutatások szerint a sikeres tehetséggazdálkodásnak összetettnek kell lennie és fontos része kell, hogy legyen a tehetséges gyerekek személyiségfejlesztése is. Ez a terület jelenleg hiányzik a meglévő programokból és gyakorlatokból.

A projekt célja a tehetséggazdálkodási és személyiségfejlesztési program közös kidolgozása és a rugalmas tanulási útvonalak előmozdítása, beleértve a pályaválasztási tanácsadást is.
 

Főbb kategóriák (futó projektjeink)
INTERREG Határon Átnyúló Együttműködési Program
Pályázatfigyelés
News reference

Hungarian and Croatian schools have worked together in the TaMPeD project to support the talent management of 5-8 grades students in the border region. Since school exists, even in the ancient