Ugrás a tartalomra
Projekt azonosító
2020-1-FR01-KA203-080593
Projekt címe

EDUCating for Positive Management

Projektmenedzser neve, elérhetősége
Béres Márton, beres.marton@pte.hu
Szakmai vezető neve, elérhetősége
Dr. Lányi Beatrix, lanyi.beatrix@ktk.pte.hu
Projekt teljes költségvetése
381.045 EUR
PTE teljes költségvetése
40.987 EUR)
Projekt kezdési dátum
Projekt zárási dátum
Koordinátor
Universite Paris Nanterre (FR)
Partnerek
Universitaet Potsdam (DE), Universita Degli Studi di Cagliari (IT), Masarykova Univerzita (CZ), Universite de Rennes I (FR), University of Pecs (HU)
Általános leírás

Az „EDUCating for Positive Management” projektet az EDUC Európai Egyetem azon hat tagja tervezte, akik pályázatot nyertek az Erasmus + keretében 2019-ben. Mindannyiuk közös érdeke új tananyagok kidolgozása a felelősségteljesebb irányítási megközelítések, köztük a vállalkozói kedv elősegítése érdekében. Minden partner kulcsfontosságú szakértelemmel rendelkezik a projekt témájához kapcsolódóan: a Párizsi Nanterre Egyetem felelős stratégiákkal és üzleti modellekkel, a Potsdami Egyetem vállalkozói tevékenységgel, információs rendszerrel és nyilvános tájékoztatással, a Masaryk Egyetem és a Cagliari Egyetem az érdekelt felek menedzselésével és irányításával, a Pécsi Tudományegyetem marketing megközelítéssel és a Rennes-i Egyetem etikus humán menedzsmenttel.
A társadalmi, környezeti és gazdasági kérdéseket (ENSZ Fenntartható Fejlődési Célok, EU Agenda 2030, European Green Deal, „Accord de Paris”, …) érintő nemzetközi kötelezettségek, illetve a digitális forradalom összefüggésében az egyetemeknek a menedzsmentben fontos szerepük van a környezeti és társadalmi változások terén az olyan új menedzsment eszközök biztosításán és tanításán keresztül, amelyek segítenek szembenézni 21. század kihívásaival. Ez a COVID 19-t követő krízisre adható új megoldásokkal is összhangban lehet. 
Projektünk általános célja a meglévő menedzsment alapismeretek és tanítás hiányosságainak felszámolása alternatív tartalmak, új eszközök és pedagógiai modellek bemutatásával. Célunk innovatív pedagógiai módszerek bevezetése és kipróbálása, interdiszciplináris és interkulturális környezetben digitális, vegyes és személyes megközelítésekkel tesztelve. A mesterképzéshez négy kurzusból álló program készül: egy online tanfolyam a „Menedzsment a digitális korban” témáról, egy Pozitív Üzlet játék, egy vegyes oktatás az „Innováció a pozitív menedzsmentben” témáról és egy Pozitív Menedzser tanulmányi program.
 

Főbb kategóriák (futó projektjeink)
Pályázatfigyelés
Projekt azonosító
2020-1-FR01-KA203-080593
Projekt címe

EDUCating for Positive Management

Projektmenedzser neve, elérhetősége
Márton Béres, beres.marton@pte.hu
Szakmai vezető neve, elérhetősége
Beatrix Lányi, Dr., lanyi.beatrix@ktk.pte.hu
Projekt teljes költségvetése
381.045 EUR
PTE teljes költségvetése
40.987 EUR)
Projekt kezdési dátum
Projekt zárási dátum
Koordinátor
Universite Paris Nanterre (FR)
Partnerek
Universitaet Potsdam (DE), Universita Degli Studi di Cagliari (IT), Masarykova Univerzita (CZ), Universite de Rennes I (FR), University of Pecs (HU)
Általános leírás

The „EDUCating for Positive Management” project was designed by the six members of the EDUC European University selected by Erasmus+ in 2019. They all share an interest in developing new learning materials to promote more responsible management approaches, including enterpreneurship. Each partner has key expertise related to the project topic: the University of Paris Nanterre with responsible strategies and business models, the University of Potsdam with entreprneurship, information system and public information, the Masaryk University and the University of Cagliari with stakeholder management and governance, the University of Pécs with marketing approaches and the University of Rennes 1 with ethical human management.
In the context of international engagements on social, environmental and economic issues (UN Sustainable Development Goals, EU Agenda 2030, European Green Deal, “Accord de Paris”, …) and of the digital revolution, universities in management have a great role to play in the environmental and social transition by providing and teaching new management tools that could help to face 21st century challenges. It could also be consistent with new solutions to face the post-COVID 19 crisis.

The general objective of our project is to tackle the gap of existing management fundamentals and teaching by proposing alternative contents, new tools and pedagogical models. We aim to produce and experiment with innovative pedagogical methods, tested in interdisciplinary and intercultural enviroments with digital, blended and face-to-face approaches. A programme of four courses for the master’s degree programme will be produced: an online course about „Management for the Digital Age”, a Positive Business game, a blended learning course about „Innovation in Positive Management” and a Positive Manager study programme.
 

Főbb kategóriák (futó projektjeink)
Pályázatfigyelés