Curriculum Developement of Human Clinical Trials for the Next Generation Biomedical Students
A CONSCIOUS projektben az e-learning anyag és tanterv tervezett európai és világszintű színvonala kielégíti az orvosbiológiai hallgatók igényeit egy egyedi és társadalmilag hasznos karrier kialakítása érdekében innovatív online, munkaalapú, multidiszciplináris tanulási modell segítségével. A projekt elérhető oktatást és innovatív gyakorlási lehetőséget nyújt a digitális területen a jövő nemzedékének orvos biológiai hallgatói részére bárhol a világon. A projektpartnerek és a társult partnerek együttműködése megoldást kínál valós problémákra (innovatív egészségügyi termékek fejlesztése, az engedélyezett egészségügyi termékek új indikációinak feltárása, a jóváhagyott egészségügyi stratégiák hatékonyságának és biztonságának összehasonlító értékelése) a hatékonyság növelése révén. A CONSCIOUS célja az európa szintű klinikai kísérletekkel foglalkozó szakemberekkel kapcsolatos szakemberhiányt és munkaerőpiaci illeszkedési problémák leküzdése tananyagfejlesztéssel és e-tananyag elkészítésével az orvos biológiai (orvosi, gyógyszerész, klinikai kutató) hallgatók részére.
Curriculum Developement of Human Clinical Trials for the Next Generation Biomedical Students
In addition to its portfolio of multinational clinical trials, ECRIN contributes to various infrastructure development projects. Diverse in scope and country involvement, these projects have a shared goal of improving the landscape for clinical research in both Europe and internationally.
CONSCIOUS aims to tackle the skills gaps and mismatches related to European-level clinical trial professionals through curriculum development and preparation of e-learning material for the career development of biomedical (medical, pharmacy, clinical research master) students.
The CONSCIOUS project will provide open education and innovative practise in a digital area by making e-Learning material available for the Next Generation Biomedical Students regardless of where they live in the world.